uMuR SaYa

Thursday, October 28, 2010

Indahnya Iman

Rancangan kegemaran saya ini ditayangkan setiap hari. Berikut adalah maklumat ringkas dan sedikit sedutan.

Hari : Setiap hari
Saluran : Astro Oasis 106
Masa : 5.30 am (saya selalu miss sebab belum bangun tidur)
12.55 pm (saya tak balik rumah lagi)
4.00 pm (wajib tonton)
7.00 pm (wajib tonton)
8.00 pm (wajib tonton)
Kandungan : mula-mula asmaul husna, diikuti azan, zikir,dan last klip video Anuar Zain.


rancangan akan dimulakan dengan Asmaul-Husna

* pastu laungan azan (tak jumpa video ni). Kadang2 oleh arwah Ust Asri, kadang2 Nazrey Raihan, Bob AF2 dan Muhammad AQ4


sebahagian daripada alunan zikir yang mengasyikkan


Diakhiri dengan video klip 'Ketulusan Hati' (lagu orang pergi Haji ni..)

1 comment:

  1. rumah saya x dak astro..
    jd bleh x tulis zikir2 yg ada....

    ReplyDelete