uMuR SaYa

Tuesday, October 19, 2010

Umur 11 bulan





Umur : 11 bulan
Berat : 9 kg
Gigi : 8 batang
Imunisasi : tiada
saiz pampers : L (Drypers)
makanan kegemaran : susu ibu dan susu Bio-Lac
kemahiran terkini : masih meniti
hobi : menonton Indahnya Iman , bangun malam
Pengalaman manis : ??
Pengalaman pahit : selalu digigit nyamuk

Catatan : Hari ini genap umur saya 11 bulan. Syukur kepada Allah swt kerana dilanjutkan usia dan masih lagi dibawah naungan kasih sayang-Nya. Besar sungguh rahmat kurniaan tuhan kepada kita semua kerana masih mengecapi nikmat iman dan Islam sehingga ke hari ini. ...Papa dan mama selalu lewat mengambil saya di rumah ibu. Mesyuarat dan urusan sekolah terpaksa didahulukan. Kadang-kadang hampir jam 5 petang baru saya dijemput dari rumah ibu. Kasihan mama dan papa yang selalu kepenatan, termasuk melayan saya bila pulang dari sekolah...

3 comments:

  1. mana pic terkini....

    ReplyDelete
  2. kamera xtau g mana, puas cari

    ReplyDelete
  3. main ngn meow ker... x sabor makngah nak jumpe zaki mgu depan...

    ReplyDelete