uMuR SaYa

Saturday, July 24, 2010

Keluarga saya di Teluk Intan


ni la Tok Bab. yang kanan tu Ucu Nurul.

Catatan : Ketika berusia 46 hari, saya mula dihantar ke rumah Tok Bab memandangkan mama mula kembali bertugas di sekolahnya. Mama dan papa memanggilnya Mak Bab. Dia membahasakan dirinya dengan saya sebagai Tok Bab. Dialah tempat saya bermanja dan menumpang kasih sepeninggalan mama dan papa pergi bekerja. Terima kasih tok. Jasa tok menjaga saya walaupun tidak lama tak mungkin saya lupakan. Ucu Nurul khabarnya baru-baru ni keputusan trial UPSR, ucu dapat 5A. wah...Tahniah Ucu, dan semoga ucu mendapat result yang sama ketika peperiksaan sebenar nanti. Caiyok!!


Ini pula Ibu Sariyah

Catatan : Masuk bulan ke-3 mama bekerja, Ibu Sariyah pula menjaga saya. Tok Bab menyatakan beliau kerap ke hospital dan memerlukan rawatan susulan. Jadi, saya diasuh pula Ibu Sariyah. Tiap-tiap hari, seawal 6.55 am mama dan papa yang menaiki kenderaan yang sama ke tempat kerja akan menghantar saya ke rumah ibu. Saya akan dijemput semula jam 2.15pm @ 2.50pm .Begitulah rutin kehidupan saya setiap hari..

No comments:

Post a Comment