uMuR SaYa

Wednesday, July 21, 2010

umur 7 bulan


comel tak??


aik, mana gambar saya, ni yang tak puas hati ni


oi encik kuman, nape masuk umah saya ha??


papa, bila kita nak naik keta kabel Langkawi plak?

Umur : 7 bulan
Berat : tidak diketahui (sebab tak pergi klinik)
Panjang : tidak diketahui
Lilitan kepala : tidak diketahui
Imunisasi : tiada
saiz pampers : L (Drypers)
makanan kegemaran : susu ibu + bubur nasi
kemahiran terkini : aktif merangkak ke hulu ke hilir, menyebut ma...ma dan pa..pa
hobi : mencari kuman atas lantai, melihat potret gambar dalam almari, menonton rancangan Indahnya Iman (astro oasis channel 106)
Pengalaman manis : melancong ke Genting Highland (naik keta kabel)
Pengalaman pahit : jatuh katil....waaa!!!

Catatan : Gigi saya mulai tumbuh sebatang lagi. Maknanya dah ada 2 sekarang. Setelah berlatih pumping tiap2 hari, stamina saya sudah cukup kuat dan alhmamdulillah, saya dah boleh merangkak. Tapi satu pagi(awal subuh) saya yang tidur diatas katil diapit mama dan papa, merangkak ke belakang (masuk gear reverse) dan terjatuh dari katil. Uwaaa!!...sepantas kilat papa menyambar saya dan memeluk sambil memujuk. Mujur saya tak apa2. Syukur ya tuhan, semenjak itu mama dan papa tidak lagi tidur di atas katil. Kami 3 beranak tidur di ruang tamu beralaskan toto. Tapi mama mengadu sakit belakang tidur atas lantai...camana tu..

Pada 17/6/2010 , kami sekeluarga balik ke Pahang. Turut bersama ialah sepupu saya kakak Nurul dan kakak Nabila. Perjalanan yang sememangnya melalui jalan ke Genting Highland dimanfaatkan sepenuhnya dengan singgah bertamu di Genting Highland. Pertama kali saya naik keta kabel atau nama saintifiknya Gondola...bestnye!!

No comments:

Post a Comment