uMuR SaYa

Thursday, July 22, 2010

umur 8 bulan


bersama sepupu saya abang Amirul Hakim (baju saya disponsor oleh makngah Sabrina) Tq Makngah :)


Hadiah dari makngah yang dibeli di i-city Shah Alam


amalkan gaya hidup sihat


duduk Tahiyat Awal

Umur : 8 bulan
Berat : 8.4 kg
Panjang : tidak diukur
Lilitan kepala : tidak diukur
Imunisasi : tiada
saiz pampers : L (Drypers)
makanan kegemaran : susu ibu + bubur kanji campur sup ayam + air masak
kemahiran terkini : mengejar (dalam posisi merangkak), memanjat dan berdiri, mula mengenali orang (taknak dukung dengan sembarangan orang) , duduk tahiyat awal
hobi : mandi @ main air, mencari sarang semut dan menepuknya, bermain mainan
Pengalaman manis : ??
Pengalaman pahit : selesema (hingus meleleh)

Catatan : Badan saya sedikit susut, tidak semontel dulu. Kebelakangan ini, saya kurang berselera untuk makan. Sebenarnya saya agak jemu memakan bubur nasi, jadi bila mama tukar hidangan kepada bubur kanji bersama sup ayam, wow!! dua mangkuk abis...

No comments:

Post a Comment