uMuR SaYa

Monday, July 12, 2010

Pemeriksaan kesihatan

Ketika berusia sebulan, saya dijadualkan menjalani pemeriksaan kesihatan di Klinik Kesihatan. Pemeriksaan sepatutnya dilakukan di KKM Teluk Intan tetapi memandangkan saya berada di Kuala Kubu ketika itu, maka pada pagi 17/12/2009 (antara sebab papa lewat pulang ke Pahang), saya ditemani mama dan papa berjumpa dengan pegawai perubatan. Berat badan saya ketika itu ialah 5 kg .Hari berkenaan juga saya diberi suntikan imunisasi Hepatitis B di punggung. Sedikit berdarah tetapi saya tidak menangis. Suntikan dilakukan oleh jururawat bertugas bernama Rosedah yang juga merupakan x-schoolmate mama di SM3KB.




Kira-kira jam 12.30pm , barulah selesai kerana klinik begitu ramai pengunjung yang datang atas tujuan yang sama. Papa bergegas pulang ke Pahang untuk menziarahi wan di kampung...

No comments:

Post a Comment