uMuR SaYa

Saturday, July 17, 2010

umur 3 bulan







Umur : 3 bulan
Berat : 7.5 kg
Panjang : tidak diukur
Lilitan kepala : tidak diukur
Imunisasi : D-Tap/Hib + IPV
saiz pampers : L (Drypers)
makanan kegemaran : susu ibu + susu formula
kemahiran terkini : boleh meniarap sendiri, gelak besar bila diagah
hobi : suka berdukung dengan sesiapa sahaja, bersiar-siar dengan kereta

Catatan : Saya dihantar pula ke rumah pengasuh baru kerana tok Bab kerap ke hospital. Ibu Sariyah yang juga tidak berapa jauh dari rumah tok adalah pilihan terbaik yang dipilih sendiri olehnya. Ibu juga mempunyai seorang anak yang dipanggil Nabil. Abang Nabil yang berumur 6 tahun akan ke sekolah tiap-tiap hari dan saya tinggal dengan ibu dan ayah. Ayah Nabil bekerja sendiri dan kerap menemani saya di rumah jika dia berkelapangan. Ibu Sariyah secara sambilan mengambil upah menjahit pakaian.

* abaikan jari tangan saya dalam gambar tu...hehe

No comments:

Post a Comment